Michelin X-Ice North 4 nüüd TyrePartneri valikus

2018 Tehnikamaailma testivõitjat iseloomustab

Erakordsed kiirendamise ja pidurdamise näitajad jääl tänu 250 naastule WRC-rallist inspireeritud naastud Uus turvisemuster, optimeeritud haarduvusega kõikides talveoludes Uusima põlvkonna V-kujuline turvisemuster on loodud eemaldama lund ja lörtsi. Rohked täissügavusega lamellide hulka on suurendatud 50% võrreldes eelmise põlvkonnaga, et tagada optimaalne jõudlus kõikides talveoludes. 22 paralleelset naasturida, iga naast on paigutatud nii, et sellel oleks maksimaalne mõju jõudlusele jääl, samas minimeerides mõju müratasemele. Tänu uusimale naastude põlvkonnale, mis on kombineeritud uue turvisemustriga, on MICHELIN X-Ice North 4 võimeline tagama suurt vastupidavust ja suurepärast naastude kinnitumist/vastupidavust. X-Ice North 4 kasutab uusi terasnaaste naastu disain ja naastu/mustri koostoime on optimeeritud, et tagada maksimaalne haarduvus jääl ja seaduse nõuete täitmine.

NR 1 JÄÄL PIDURDAMISES UUENA JA 10 000 KM LÄBIMISE JÄREL.

3,7 MEETRIT LÜHEM PIDURDUSTEE JÄÄL UUENA

(1) Keskmiselt võrreldes konkurentidega jääl pidurdamise katsetusel (kiirusel vahemikus 30 ja 5 km/h) ja jääl kiirendamise katsetusel (vahemikus 5 ja 30 km/h), katsetused viis Michelini tellimusel läbi TEST WORLD Product Service vahemikus dets 2017 kuni jaan 2018 mõõtudes 205/55 R16 91V rehvidel, mis olid paigaldatud sõidukile VW Golf 7, võrreldes MICHELIN X-Ice North 4 rehvi konkureerivate rehvidega BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. 3 katsetuse tingimuse keskmine (-12 C, -10 C ja -4 C).

4,8 MEETRIT LÜHEM PIDURDUSTEE JÄÄL 10 000 KM LÄBIMISE JÄREL

Keskmiselt võrreldes konkurentidega jääl pidurdamise katsetusel (kiirusel vahemikus 30 ja 5 km/h), katsetused viis Michelini tellimusel läbi TEST WORLD Product Service jaanuaris 2018 mõõtudes 205/55 R16 91V rehvidel, mis olid paigaldatud sõidukile VW Golf 7, võrreldes MICHELIN X-Ice North 4 rehvi konkureerivate rehvidega BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. 2 katsetuse tingimuse keskmine (-15 C ja -8 C). 10 000 km korraldatud tegelikes kasutustingimustes Põhja-Soomes.

NR 1 JÄÄL JUHITAVUSES

MICHELIN X-ICE NORTH4 EDESTAB KONKURENTE KESKMISELT 3,2 SEKUNDIT JÄÄL JUHITAVUSE RINGIAJAS

Jääl juhitavuse katsetus, mille viis Michelini tellimusel läbi TEST WORLD Product Service vahemikus dets 2018 kuni jaan 2018 mõõtudes 205/55 R16 91V rehvidel, mis olid paigaldatud sõidukile VW Golf 7, võrreldes MICHELIN X-Ice North 4 rehvi konkureerivate rehvidega BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, NOKIAN Hakkappeliitta 9, PIRELLI Ice Zero. 2 katsetuse tingimuse keskmine (-11 C ja 4 C) mõõdetuna 1000 m jäärajal.

OPTIMAALNE MÜRATASEME JA MUGAVUSE KOMBINATSIOON MUSTKATTEGA TEEDEL
(PÕHINEB SUBJEKTIIVSETEL JA OBJEKTIIVSETEL MÜRAKATSETUSTEL)

Subjektiivne mürakatsetus ja objektiivne mürakatsetus musta asfaltkattega teedel, mille viis Michelini tellimusel läbi TÜV Saksamaal jaanuaris 2018 mõõtudel 205/55 R16 91V rehvidel, mis olid paigaldatud sõidukile VW Golf VII 1.5 TSI, võrreldes MICHELIN X-Ice North 4 rehvi konkureerivate rehvidega BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, NOKIAN Hakkappeliitta 9, PIRELLI Ice Zero. 3 kiirustingimuse keskmine (50 – 80 – 110 km/h).

SUUREPÄRANE JÕUDLUS LUMEL NII PIDURDAMISEL KUI KIIRENDAMISEL

Põhineb lumel pidurdamise katsetusel (kiirusel vahemikus 30 ja 5 km/h) ja lumel kiirendamise katsetusel (vahemikus 5 ja 30 km/h), katsetused viis Michelini tellimusel läbi TEST WORLD Product Service vahemikus dets 2017 kuni jaan 2018 mõõtudes 205/55 R16 91V rehvidel, mis olid paigaldatud sõidukile VW Golf 7, võrreldes MICHELIN X-Ice North 4 rehvi konkureerivate rehvidega BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero. 2 katsetuse tingimuse keskmine (-10 C ja -15 C).

19% VÄIKSEM KÜTUSEKULU

Võrreldes eelkäijaga on veeretakistus vähenenud 19%. Põhineb ettevõttesisestele uuringutele, mis viidi läbi Ladouxi tehnoloogiakeskuses (Clermont-Ferrand) Michelini poolt vahemikus august 2016 ja november 2017 rehvidel 205/55R16 X-Ice North 3 ja 205/55R16 X-Ice North 4.

MIS ON SELLE TAGANUD?

ERAKORDSED KIIRENDAMISE JA PIDURDAMISE NÄITAJAD JÄÄL TÄNU 250 NAASTULE See turvisemuster on loodud spetsiaalselt võimaldama väga suurel arvul naaste nii turvisemustri keskel kui ka õlgadel. Naastude puhul on võimalik 22 paralleelset rida (võrreldes XIN3 10 reaga), iga naast on paigutatud nii, et sellel oleks maksimaalne mõju jõudlusele jääl, samas minimeerides mõju müratasemele.

WRC-RALLIST INSPIREERITUD NAASTUD. HAARDUVUS JA PIKAAJALINE JÕUDLUS

Tänu uusimale naastude põlvkonnale, mis on kombineeritud uue turvisemustriga, on MICHELIN X-Ice North 4 võimeline tagama suurt vastupidavust ja suurepärast naastude kinnitumist/vastupidavust. Naastude tehnoloogia: XIN 4 kasutab uusi terasnaaste naastu disain ja naastu/mustri koostoime on optimeeritud, et tagada maksimaalne haarduvus jääl ja seaduse nõuete täitmine.

UUS TURVISEMUSTER OPTIMEERITUD HAARDUVUSEGA KÕIKIDES TALVEOLUDES

Turvisemuster: See uusima põlvkonna V-kujuline turvisemuster on loodud eemaldama lund ja lörtsi. Rohked täissügavusega lamellide hulka on suurendatud 50% võrreldes eelmise põlvkonnaga, et tagada optimaalne jõudlus kõikides talveoludes.

Pakume järgmisi mõõte

  • 185/65 R15 hinnaga 75.50
  • 195/65 R15 hinnaga 78.90
  • 205/55 R16 hinnaga 110.00
  • 225/55 R16 hinnaga 130.90
  • 225/60 R16 hinnaga 143.20
  • 215/55 R17 hinnaga 152.40
  • 225/45 R17 hinnaga 148.90
  • 225/55 R17 hinnaga 154.50
  • 225/45 R18 hinnaga 181.00
  • 235/45 R18 hinnaga 190.20
  • 245/45 R18 hinnaga 184.70
  • 245/45 R19 hinnaga 199.50
  • 255/40 R19 hinnaga 220.90